Provdag

Imorse hade jag redovisning i engelska. Skulle vara en författare och prata om dennes liv. Jag valde Mark Twain. Jag kan verkligen inte prata engelska när jag blir nervös så det blev lite hackigt och jag kände mig stressad. Men det gick ändå hyffsat. Sen resten av dan har vi matteprov på derivator och sånt skit. Kan säga att del 1 (typ E) inte gick speciell bra man att jag försökte på alla frågor. Kommer nog få reparera allt :/ Men det var en perfekt dag för mjukisar!
 
Jag ska spela match ikväll vilket kommer bli roligt. Träningarna går inte så bra just nu men matcherna går bättre. Jag gjorde faktiskt mål på en match som jag inte ens skulle spelat. Hoppas att de såg att det gick bra på den matchen så jag kommer få spela lite mer frammåt. Jag tycker att vissa som får spela inte passar i div 1 men det är inte upp till mig att avgöra. Ibland gör inte jag det heller, så... 
 
Ska försöka lägga upp lite bilder jag tagit på matcher så fort pappa redigerat klart och delat med sig av dem. 
 
http://jalbum.net/sv/browse/user/album/1444430;jsessionid=wg644u1xq4x81h4jmvq7mkc1u dessa foton har jag tagit :)

Kommentera här: