Inlägget igår

Fick lite upprörda reaktioner på inlägget jag gjorde igår. Det var inte riktigt min mening. Jag hade bara en väldigt dålig dag (har svårt att sova just nu för har så ont). Jag hade gått och retat upp mig på typ allt, för ingenting gick bra. När jag kom hem såg jag att en lampa var trasig som jag köpt och allt som hade byggts upp under dan exploderade. Jag behövde skriva av mig, men jag menade inte att någon skulle ta illa upp eller så. Jag vet att olyckor händer och så, men jag tänkte att jag kunde öppna ögonen för vissa samtidigt också. 
 
En sak som triggade mig var att vi har typ 500 uppgifter som ska vara klara innan vi åker och seglar, vilket är om 2 veckor. Vtét inte hur jag ska hinna eller orka... Måste typ öka tempot nåt enormt när det gäller pluggandet och jag har absolut ingen ork till det.

Kommentera här: