Inte råd

Nu är det så att efter förra veckan så har jag försökt ta det lite lugnare. När jag vaknade i lördags skakade jag innan jag fick i mig nånting. Jag tror att jag tränade lite för mycket och åt för lite. Så den här veckan har det blivit lite tvärt om. Vilket jag mår dåligt över. Jag hade ju lovat mig själv att skärpa mig, men det är svårt. Jag lyckas inte. Sitter typ och gråter samtidigt som jag skriver det här haha. Jag har skrivit upp vad jag ätit, kanske inte precis allt, men det mesta. Men jag har inte vågat räkna på kalorierna. Skulle skämmas om jag gjorde det. Och jag har inte tränat. Jag försökte en gång, men jag bröt ihop. Jag har varit på innebandyn och det har varit kul, men jag behöver träna mer. Tror att det blir lättare när jag får mitt gymkort. Då kan jag göra övningarna där efter jobbet. Men just nu känner jag bara för att krypa ner i sängen och aldrig gå därifrån. Förns jag ser ut som jag vill. Men det kommer inte hända utan måste kämpa för att få resultat. Hatar mina gener. Vi fungerar inte ihop. Vi trivs inte med varandra. 
 
Måste sluta nu innan det blir för hårt mot mig själv eller så... 

Kommentera här: