Låt mitt liv vara

Varför ska alla alltid veta allt om alla?! Så fort man har ett samtal så ska nån lägga sig i. Och händer det nåt i ens liv så vet alla om det till slut. Jag är trött på att alla alltid ska veta allt jämt! Visst, jag är också nyfiken. Men vill personen inte berätta så kan jag acceptera det. Jag går inte och drar det ur nån annan. Jag vill ha vissa saker för mig själv. Kanske lite för mycket. Men nu vet ni det. Och det här är en sak jag är bekväm med att ni sprider vidare. JAG GILLAR ATT HA SAKER FÖR MIG SJÄLV!

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag förstår det men ibland är man nyfiken för att man bryr sig och vill hjälpa. Det är inte fel att ta emot hjälp när det kanske är något man inte kan lösa själv. Stöt inte bort oss som vill vara där för dig. Vi älskar dig jättemycket och kommer att fortsätta bry oss även om du flyttar ❤❤❤

Kommentera här: