Gamla stan

Åkte in till Gamla stan idag för att kolla mitt öra. Har känt att det inte läkt som det ska så passade på nu när jag hade en ledig tid. Tur var väl det, för min kropp hade börjat stöta ut den översta piercingen, så Ty tog ut den. Det ska få läka och sen ska vi försöka igen. Ser inte fram emot att göra hål en gång till... Och hatar min kropp för att den är så dålig på att läka! Menmen, jag ska få det fixat på bästa möjliga vis. Och klarar inte mitt öra av att ha pinnar igenom sig så får jag väl inte bara ha det helt enkelt. 
 
 
Mitt humör efter min eftermiddag....
 
Var på lagfest i helgen. Torska vår match så det bara skrek om det. Så vi hade lite roligt på kvällen istället! Körde olika lekar, orkar inte skriva vad de gick ut på nu. Men kan säga att jag var bäst på at fånga korv. 
 
 
Visst är vi vackra?! 
 
Lika vackra som han?
 
 

Kommentera här: