Tjockismarsch

Orkade inte skriva direkt efter för hade en förjävlig helg. Sov ca 1,5 dygn. Och gjorde ingenting. Chrille lyckades få upp mig på söndagen. Fast det var mest från sängen till soffan, haha. Nog om det, för den helgen vill jag helst glömma. 
 
Tjockismarschen tog ovanligt lång tid. Tror vi gick på typ 4 timmar så alla var sjukt hungriga när vi kom fram. Grejen var den att vi stannade och hade för oss massa roliga saker. Så som skjuta luftpistol och släppa lyktor. 
 
 
 
De här är de bildena jag tog som blev "bra". Annars filmade jag bara eller har bilder på folk och jag vet inte om de vill vara med när de posar för har inte frågat. Och orkar inte heller. Men det var kul iaf. Kommer göra om det nästa gång det är om jag kan. Gå lugnt nu allihopa. Och är det jobbigt, ta med några kompisar och lite alkohol så blir det väldigt roligt! 
 

Kommentera här: