Snart jul

Imorgon är det bara två gånger kvar till jul! Jag har inte tänt det andra ljuset än. Här fuskas det inte! Idag har jag haft så tråkigt. Gjorde inte ett skit fram till att vi åkte till Chrilles föräldrar, vilket var vid 16. Jag har varit ut i förrådet och hämtat in lite vinterkläder och sen slog jag in lite fler julklappar som jag missat. Men mellan allt det. Ingenting. Har nästan kollat på en säsong av The Client List. Rätt bra serie faktiskt, men den börjar handla lite väl för mycket om pengar. Och jag gillar inte vissa karaktärer men så är det alltid i serier. Är väl därför man kollar?! 
 
Nog om det. Middagen vi var på var trevlig. Längesen vi träffade dem. Eller iaf jag. Kommer inte ens ihåg när det var, så det är väl upp till oss att bjuda in dem. Den punkten lämnar jag till Chrille faktiskt, men det är inte hans starkaste sida! 
 
Jag har fortfarande en del lådor kvar att packa upp, men tror att jag måste skaffa en till bokhylla in till lilla rummet för att få plats. Jag har så mycket skitsaker. Samtidigt vill jag inte göra mig av med grejerna hehe. Så det blir att leta på blocket efter nånting. Orkar inte göra såna saker så det får bli efter jul. En ny start  på det nya året. Kanske ett mål jag ska ha för nästa år. Att komma helt i ordning! Är ju faktiskt dags att komma på sina nyårslöften. Kan göraett inlägg om hur det gick för mina mål 2017. Så håll i hatten så återkommer jag inom kort! 
 
 
Hittade en fin bild på en julgran på Google. 
 
 
 

Kommentera här: