På jobbet tidigt

Chrille försov sig idag även fast jag väckte honom när hans klocka ringde. Jag somnade om väldigt snabbt, vilket han också gjorde. Så jag väckte honom igen 6 min innan bussen skulle gå, men den hann han ju inte med! Så jag erbjöd mig att skjutsa honom. Därför blev jag ca 45 min tidig... Det är lugnt för ikväll ska jag sova i Tumba så då får jag "sovmorgon". Ska bli skönt att inte ha så långt till jobbet. 
 
Nu när jag suttit här loggade jag in med fel mejladress. Hittade gamla bloggar som jag skrivit då. Kommer inte ens ihåg de bloggarna. Och vilken bitch jag gjorde mig själv som när jag skrev! Hahaha. Kommer verkligen inte ihåg det där! Lite läskigt faktiskt... men ändå kul att hitta. Nu är det snart dags att jobba, så vi får se när jag skriver igen! 
 
 

Kommentera här: