Slut

Ja, det är sant! Har tittat klart på Enlisted nu. Typ bästa serien jag sett på länge. Det nästa sista (12) avsnittet var det bästa. Dels för att de kastade mat i knät och för att de sprutade vatten på varnadra. Satt och skratta så jag typ inte fick luft hahha. Skulle gärna se om det avsnittet, men håller på och lägger in 90210 på mobilen så jag har nåt att göra när vi blir klara för tidigt. Tyvärr har jag inte tillräckligt med minne för hela serien så vi får väl ta ca 10 avsnitt i taget. Tror dock inte att jag kommer hinna titta klart på alla under den tden jag har kvar...
 
Måste köpa biljetter till Hollywood Undead. De ska spela på fryshuset i november och biljetterna är släppta!!! Längtar så sjukt till det! Har inte lyssnat på deras senaste album (tror jag) tidigare, men nu när jag gjorde det blev jag fast. Speciellt på en som heter From the Ground. Känner igen mig i den låten. Hade bara det att säga såhär på kvällen

Kommentera här: