Vinprovning

Igår var vi i vackra kvinnornas dal. Där går man till olika "företag" och testar deras viner. Och sen kan man köpa flaskor om man tyckte om det. Vissa var goda, en del WOW och andra "fy fan va äckligt". Men själva grejen är roligt och trevlig! För en gångs skull hittade jag ett vin som var gott! Men det blev några flaskor så får se om jag kommer hem... Men det ska nog gå på något sätt! Har planerat att köpa 3 flaskor till. Men jag har inte köpt flest! Så döm mig inte. Vin är gott!

Senare på kvällen spelade några charader. Har ingen bild på det. Men jag skrattade så mycket! Hahaha!

Efter det vill några gå på nattklubb. Är ju inge direkt samma drag som hemma. Men det var kul att få testa på. Suddiga bilder dock. Jag och Alex drog hem först. Fast det blev inte hem. Utan till caféet utanför. Blev nån öl och lite shotar. Så jag och Eeva, ja vad ska man säga? Blev rätt fulla! Den sista bilden är nånting jag fick smaka. Väldigt god! Sen gick vi till McDonalds och åt mat. Väldigt gott! Så vi gick och la oss vid 4. Är rätt seg idag... Men tur att det inte är sol. Borde hitta på nåt så jag får röra mig och få i mig lite frisk luft!

Kommentera här: