Har inte orkat

Har tänkt på en massa inlägg jag ska skriva, men det har inte blivit nåt. Jag vet att varje inlägg inte behöver vara så långt. Jag tycker personligen att det är skönare att läsa korta inlägg. Men har som, rubriken säger, inte orkat. Så är det ibland. Har liksom prioriterat andra saker. Men nu kommer ett kort där jag ber om ursäkt. Om det ens är nån som bryr sig, haha.
 
Under den tiden som gått har jag varit inne i stan med Chrille och köpt nya kuddar och täcke. Så skönt. Vi hämtade även startpaketet till Santa run som är nästa vecka. Ska bli så kul! Och i söndags påbörjade jag min tatuering. Kommer bilder på den sen när den är klar. Kommer nog dröja ett tag, för nu kommer jag vara upptagen mycket.... Men jag vill verkligen göra klart den! 
 
Hörs senare. Nu måste jag fortsätta jobba! 

Kommentera här: