Julafton ❤️

Det blev faktiskt ganska bra iår! Det var inte så mycket tjafs även om det var lite. Och alla (utom jag typ) höll sig nyktra. För de flesta skulle jobba idag och nån hade jour. Så det blev lugnt. Skönt. Jag fick massa bra julklappar. Kan visa i ett senare inlägg. Orkar inte skriva nu, men det bästa jag fick här ute på landet var en bok om depression och panikångest. Det blev jag väldigt glad över. Till och med så glad så jag började gråta. Jävla tönt! Haha, men det ska vara så. Jag får bli glad. 

Blev ganska många paket och jag hoppas alla blev glada över det jag gav! Så god jul på er allesamman! Hoppas alla fick en bra eller iaf en hyfsad jul! 🎄

Kommentarer:

1 Rebecka N:

Börjar med att önska en god jul igen!

Du är ingen tönt för att du blir glad och gråter, haha jag är en större tönt som gråter för filmer :p

Men tack för en underbar julafton och tack så jättemycket för alla julklappar!!

Kram

Kommentera här: