Igår kväll = kubb

Asså igår var så roligt. Brutalt roligt. Jag och Chrille åkte ut till landet för att ta det lugnt. Men efter middagen fick vi reda på att det skulle spelas kubb hos Thomas och Karin. Så vi tog med vin och öl/cider och gick bort för att vara med. Ju mer kvällen gick ju mer drack vi, för vi hämtade mer dricka sen (starkare grejer) och körde på. Jag behöver egentligen inte skriva mer, för kommer bjuda på lite bilder. Inte alla flr jag ser brutalt ful ut på de flesta! Kan säga att jag var den fullaste av alla, men jag behövde en sån kväll. Förvånansvärt skrattade jag mest hela kvällen. Nån tår blev det efter vi spytt. Så jag gör framsteg! 
 
 
 
 
 
 
Bjuder på dessa bilder just för att vi hade så kul! Nu kommer den sista bilden. Den är endast med för att jag tycker att den är så bra! Till mitt försvar så var det sent på kvällen och jag var förvirrad! 
 
 

Kommentarer:

1 Syrran:

Haha fyfan vad kul det var och underbara bilder!! Tack för en bra kväll och bra snack ;)

2 Syrran:

Haha fyfan vad kul det var och underbara bilder!! Tack för en bra kväll och bra snack ;)

Kommentera här: