Budgivning

Japp, vi håller på och budar på en lägenhet. Jag vågar inte hoppas på för mycket, men de andra har inte budat på hela helgen. Så vi får väl se imorn hur det ser ut. Jättenervös är jag. 
 
Annars har det inte hänt så mycket i helgen. Spelat match, förlorade och bara chillat framför tv:n. Kanske slagits lite med Chrille (på skoj, men det blev väl lite mer allvar när nån faktiskt fick ont). Det var kul mestadels och det var sjukt längesen jag skrattade så mycket. Vi har också börjat spela drawsomething. Chrille är så sjukt dålig på att rita. Han skrattar år hans egen bild redan innan han skickat iväg den. Lätt för mig att gissa vad det är! 
 
 
Han ritade toaletten först. Så jag fattade ingenting förns han ritade fisken i toaletten. Förlåt Chrille, men den är inte vacker. Dog lite av garv när jag såg denna bild! 

Kommentarer:

1 Rebecka:

Hahaha jag trodde också det var toalett eller kissa innan jag bläddrade ner och såg svaret xD

Kommentera här: