Veckan som var

I torsdags åkte jag till Lucas i Ålberga. Alltså hans mamma. Det var jättemysigt och jättetrevligt. Vill gärna tillbaka dit! Jag sov där två nätter på hans lilla övervåning. Men det var myys :3 På lördagen kom mamma och syrran och hämtade mig. Vi åkte till Kolmården och tittade på alla vackra djur. Delfinshowen var så vacker så att jag nästan började gråta. Jag hatar iochförsig delfiner som är instängda, men det fanns mellan djuren och tränarna. Vi hann även se säshowen vilket vi alltid missat. Den var rolig och bra. 
  Det fanns brunbjörnsungar som busade med varandra. De var 4 stycken. När de busade ramlade ner i vattnet, men de fortsatte busa iaf. Det såg verkligen ut som om de skulle dränka varandra! De var sååå sööööta! :D
 
En snabb beskrivning på slutet av den veckan ;)

Kommentera här: