Överlevde...

... engelska "redovisningen". Det var inte roligt men inte lika hemskt som jag förväntat mig. Jag överlevde även kursen igår som var 4 h lång. Vi gick igenom många regler och vad "straffet" blir. Det mesta kunde jag redan eftersom att jag själv spelar och min syrra är domare. Det var nån kille i gruppen som aldrig spelat innebandy. Lite sårt att döma sporten då skulle jag tycka. Det svåraste för mig kommer nog vara att visa åt rätt håll och våga blåsa. 
 
Har fett ont i ryggen och i hälen fortfarande så vi får väl se hur det går på träningen. Lucas skulle ha kommit och tittat lite och sen följt med hem men han är sjuk så han kommer inre. Tråkigt. Hoppas han är frisk till i helgen för han ska hem till mig då med. Jag har match på söndag så han ska följa med på den. Jag trodde inte att den var så tidig, men jag har samling i Täby 8.30. Från skolan är det inte så långt men nu ska jag hela vägen hemifrån. 
 
Sorry för ett långt inlägg men vi delar bara ut böcker på lektionen och jag försöker fördröja tiden. 

Kommentera här: