If i could turn back time

Ja, just nu skulle jag vilja göra det. Till den tiden Moa var frisk och ung. Imorn är det dags att låta henne få sova då hennes njurar inte hänger med längre. Moa har bjudit på de mest värdefulla stunderna för mig och jag kommer sakna henne så sjukt mycket. Jag minns inte ett liv utan henne så det kommer bli extra tungt. Det är en familjemedlem som lämnar oss imorn, min syster. Hon har alltid funnits där. Kanske inte alltid med den gulligaste blicken eller de mest vänsklapliga kramarna, men hon har varit där. Hon har kommit och sprungit ner för trappen när man kommit hem och velat att man ska lyfta upp henne. Eller så har hon legat i sängen på kvällen och väntat på att man ska komma dit så hon kan bli kelad. Ibland har velat komma in i rummet på morgonen så hon har mjauat och dunkat huvudet i dörren. Jag kommer sakna de här stunderna. Min lilla Moa som försvinner. Jag kommer aldrig glömma henne. Och Moa, jag vill att du kommer ihåg att jag älskar dig och att jag vill att du väntar på mig i himlen för jag kommer komma dit till dig en dag! 
 
 

Kommentera här: