Resa

Japp, ska boka resa så snart som möjligt. Fick nämligen ledigt över min födelsedag så jag ska dra till Barcelona över den helgen. Det ska bli riktigt najs! Längtar nu ju! Vill till värmen och palmerna. Så det ser jag fram emot. Dessutom är ett utav mina mål detta år att åka på minst en resa. Så kommer nå det målet! Wohoo! (inte så svårt egentligen haha). Kanske ska åka till Ungern också med mitt lag i augusti. Men det beror på om jag kan få ledigt eller inte. Ska fråga om några veckor, när laget bestämt vilken tid som passar. Jag hoppas verkligen att jag kan följa med. Skulle vara så kul! Sen vill Becka dra med mig på en träningsresa också. Med all inklusive. Vet dock inte hur bra det är att blanda alkohol med träning. Dessutom vet jag inte om det är vad jag vill lägga mina pengar på just nu,när ett annat mål är att spara 60 000 kr till en lägenhet eller nåt annat boende. Dumt och "slösa" känner jag. 
 
Becka fyllde 22 nu i vecka så hon fick en present som jag ingår i, vilket är att springa Color rush obstacle. Det ska också bli så kul! Iaf när man kollade på videos om hur det är. Det jag inte vill göra är armgång, men får väl ta mig ner till Storvreten sen och öva. Fanns iaf en sån hinderbana där förut. Men det får bli när det är lite varmare. 
 
Tack och hej för mig så länge! 
 
 

Kommentera här: