Helgen

Hejsan!

Orkar inte skriva mycket för ska sova nu. Men tänkte sammanfatta lite vad jag gjort den här helgen. Hängde med Chrille alla dagar. Åkte och shoppade lite i lördags, mamma hängde med. Ville ha pumpor så vi alla köpte saker så vi fick varsin. Handlade man för 300 så fick man en pumpa. ÄLSKAR PUMPOR! Åkte till min match efter det. Spelade, förlorade (som vanligt) och sen åkte jag och Chrille och kollade på bio. Sen hem till honom och idag har vi bara tittar på serier. Började på en ny som heter Glitch. Kollade klart på allt som kommit ut så nu måste jag vänta -.- men kan rekommendera den (Chrille säger nog inte samma sak). Var hundvakt så vi gick ut på promenad i den härliga solen. Sen åkte jag hem för att se om det fanns pumpor kvar, men såklart inte... hamnade istället i en jävla massa köer. Kom hem tillslut och kollade på ännu mer serier. En bra helg överlag!

Kommentera här: