Skulle ju skriva

Hejsan,
 
Jag lovade ju att jag skulle skriva, men den här veckan har det bara inte funnits tid eller ork. Jag vet inte vad som händer med mig, men jag har världens humörsvängningar. Och jag har varit ganska sur den här veckan. 
 
Idag insåg jag även att jag hatar min kropp mer än vanligt. Jag skulle byta piecing i näsan för att göra den lite julfin, men på typ 3 sek så "läkte" den igen. Så nu om jag ska ha den måste jag göra om det en tredje gång. Jag vet inte om det är värt det men jag gillar verkligen den piercingen.... 
   Sen vet jag bara att typ allt annat på min kropp är fel också. Inget vi behöver gå igenom nu, men det dyker upp i huvudet då och då. Så det är rätt jobbigt. 
 
Nu ska jag försöka få huvudet på andra tankar och måla naglarna. 
 
GOD JUL! För imorgon är det julafton!!!!!

Kommentarer:

1 Rebecka :

Samma här, både på skriva och om kropp.. men vi får försöka stötta varandra! ❤

2 Rebecka :

Samma här, både på skriva och om kropp.. men vi får försöka stötta varandra! ❤

Kommentera här: