Wihoo!

GOD JUL igen allihopa. Har ni haft en bra jul? Det har jag. Jag lyckades rycka upp mig efter mitt mental breakdown, så nu är jag back on track! Just precis nu lyckades jag faktiskt få i min näspiercing också. Fatta lyckan jag känner!!! Min kropp kanske inte är så otroligt dålig ändå. 
 
Jag fick i alla fall väldigt många bra julklappar. Bra gjort familjen! Vi fick bland annat en brödrost, pengar till resan, en blender, massa spel, pussel och annat smått och gått. Vi testade faktiskt två spel idag. Ett som heter rita och gissa (tror jag). Men det var superroligt faktiskt. Vi fick många goda skratt. Det hela går ut på att man får ett ord som man ska rita och som nästa person i ledet ska gissa på. Den gissningen ska den tredje personen i sin tur rita och så fortsätter man så ett helt varv. I slutet sen så visar man upp alla bilder och gissningar och så räknar man poäng. Det är lite som viskleken fast på papper. Jag rekommenderar spelet till de som inte gilla frågespel eller sådana typer av brädspel. Det här passar verkligen alla. 
  Det andra spelet är Speak Out som jag tror att de allra flesta vet vad det är. Man stoppar i alla fall en grej i munnen som spärrar upp läpparna så att man inte kan prata ordentligt. Men det i munnen ska man läsa en mening. Sjuuuukt svårt, men sjuuuukt roligt. Speciellt de första omgångarna. Sen vande man sig lite och vi skrattade inte lika mycket så man kunde ta det lite lugnare. Jag är glad att jag fick det spelet. Det kommer tas fram fler gånger. 
 
Nu ska jag inte fortsätta tjata ihjäl er, så ha en fortsatt bra ledighet! 
 
 
Vi var hemma hos Chrilles föräldrar först och Bios blev väldigt nöjd med sin nya jleksak! 
 
 
En liten God Jul från oss! 
 
 
Det var bara några paket iår. 
 
 
 
 
Bjuder på de här bilderna! Inte de vackraste, men gud så kul vi hade! (Ha servetter nära till hands när du spelar detta spel)

Kommentera här: