Förkyld

Ja, har ju haft hosta sen innan jul, men nu har det gått över till förkylning. Näsan är täppt eller så rinner den. Och min bihålor värker. Speciellt i pannan idag... Men det ska nog fixas med lite nässpray! 
 
Spelade match i helgen och fy satan vad jobbigt det är när man inte är riktigt frisk. Jag gjorde mitt bästa, men jag kände att det inte riktigt var tillräckligt... Vi förlorade med mer än vad som var rättvist, men aja. Nya tag nästa gång! 
 
Vi håller även på att renovera hemma. Taket i köket är fördigmålat så tänkte att jag ska börja spackla väggarna idag när jag kommer hem. Chrille har varit sjukt duktig på att slipa väggarna i sovrummet och mamma var över igår och spacklade. Längtar efter att få allt klart så vi kan flytta in på riktigt! Ska bli så skönt när allting är klart! 
 

Kommentera här: