Fick order om att börja skriva igen

Ja så som det var sagt gör jag nu detta. Tyckte att det passade bra för jag känner miug arg och vill slå sönder nåt som vanligt. Hatar att bo med min familj. Vill inte kalla de så ens nu för det är ett för fint namn för dem... Altid ska de tjafsas om allt möjligt. Orkar inte med detså jg skulle gärna gå ut och slåss med nån nu! 
 
Annars har den här helgen varit en utav de bättre i mitt liv. Har varit på bråvalla sen i torsdags och det har varit riktigt ös på de banden jag sett. Fick äntligen se bring me the horizon, you me at six, of mice and men, we came as romans och massor av andra som jag inte lyssnar jättemycket på egentligen, men som var väldigt bra live. Det som var synd är att det regade två dagar av tre, men what to do utom att dansa och skrika i alla fall?! Det var en sjukt rolig helg iaf! 
 
Nu ska jag fortsätta duka min bullet for my valentine skiva på rummet. Känner för att spränga huvudet typ ;)

Kommentera här: