Killar är så otacksamma

Ja, nu generaliserar jag, men det är så jag uppfattar dem. Man gör saker så som att städa, laga mat köpa saker till lägenheter och liknande. Får man ens ett tack?! Nä! Dem ser det inte ens! Och när man fixat något till lägenheten så har dem sönder den saken. Så just nu känner jag mig väldigt arg och irriterad och jag vill aldrig göra något snällt eller trevligt igen åt någon. Kanske till en som uppskattar det. Kan inte ni killar ta tag i det här och visa att det uppskattas. Eller jag hoppas iaf att det gör det. Jag skulle uppskatta att bli uppvaktad, men jag kommer inte fortsätta göra det. Ikväll får bli sista gången. Efter det kommer jag bete mig som ett svin tills någon gör samma sak för mig (som inte är min mamma, eller syster för de vet jag skulle göra sånt här för mig. Kanske pappa också, men han är kille han med så han är svår). Så nu säger vi hejdå till min kvinliga renliga sida så kanske vi ses nångång i framtiden. Jag hoppas verkligen att jag ser den delen av mig själv igen, men det får personerna runt omkring mig bestämma. 
 

Kommentera här: