Hemma igen och tillbaka till livet

Ja, kom hem i fredags. Det var bara direkt hem och göra sig iordning inför Color run night. Det var kul, men int lika roligt som det på dagen. Det fanns inte lika många färgstopp och såpbubblorna var mesiga. Men tunneln med UV-ljus var cool. Då fick man verkligen se alla färger lysa. Men sen efter det var det slut. Jag fattade först inte att vi kom i mål utan jag trodde vi skulle fortsätta. Kändes inte som om vi sprang 5 km. Nog om det. 
 
Idag var iaf första dan tillbaka efter semestern. Jobbigt och jag kände att min hjärna orkade tänka typ halva dan sen blev det kaos. Men det gick nog bra ändå. Plockade näst mest så jag undrar vad alla andra håller på med. Menmen, det gäller att visa att man vill jobba om man ska ha en chans att få fortsätta. 
   Det jobbigaste med att vara tillbaka var att jag hade en så skön och mysig helg. Chrille kom hem till oss och vi gick på två bioföreställningar, Mission impossible och Ett päron till farsa. Båda var faktiskt bra. Speciellt Ett päron till farsa. Om ni ska se den så googlea på "rimjob" först så fattar ni ett skämt.  På kvällen så tände vi ljus och masserade varandra. Mmm, det är verkligen najs!
 
Har inte hänt så mycket annat. Säljer New body med laget om nån vill köpa. Röd katalog! Det är isåfall bara att skriva till mig på facebook. 
 
Jo, juste! Ska börja med F1 imorn så det får vi se hur det går. Räkna kalorier och träna ganska mycket. Mer än jag gör ni iaf. Vill verkligen ändra på min kropp... 
 
Puss, kram och godnatt! 

Kommentera här: