Paris dag 1

Jaha då var vi här. Har inte haft tid att skriva för vi var ut på en gång! Har gått runt typ halva Paris och jag har inte rätt skor, vilket jag trodde jag skulle ha. För jag blir för svettig och så glider jag runt och får skavsår. Så kanske för köpa ett par tennisskor. Vi har iaf hunnit med mycket! 


Vi började med Notre Dame, men bara utsidan. Och sen gick vi mot shoppinggatan. Och vi hittade rätt, tror vi. Massor av affärer iaf! Jag hittade inget utom en liten glasfigur av Eiffeltornet. Jag ska dock ha en glob också. Bild kan jag skicka sen. Roligare om jag har fler inköp att fota. 

Sen hamnade vi iaf vid Louvren. Inte alls med mening. Men kul! Och Gud så fint det var där! Jag ba WOW! Och imorn ska vi gå in där. Eller troligtvis. Jag vill se Monalisa även om hon är pytteliten.. 

Nu ligger vi i sängen efter ett bad. Så blir läggdags tidigt idag så vi orkar upp imorn!  

Sista bilden bjuder jag på för det var min första test av selfiesticken jag köpte igår. Och den funkar bra! Så imorn ska den med och användas! 


Kommentarer:

1 Anonym:

Vilken tur att jag kom på att du hade en blogg så jag får se vad ni har för er. Ni verkar ha det bra i Paris. Dela gärna bilderna så mormor och morfar får se .

Kommentera här: