Helgen

Hejsan alla!
 
Hade en sjukt bra helg. Hade jättekul på innebandyträningen i fredags. Tog ut mig så mycket så jag trodde jag skulle svimma. Men det var kul. Övar väldigt mycket teknik där, även om jag oftast blir av med bollen. Så på lördagen efter att jag och Becka varit på Mall of Scandinavia spelade jag min bästa match nånsin tror jag. Har aldrig varit så snabb, fått med mig bollen så mycket eller haft så mycket energi. Där var jag dock sjukt nära på att spy ett X antal gånger. Men klarade mig från det. Kommentarerna jag fick var: "Fan, vad bra du är!" "Du krigar som en gud" och "ge mig en high five för du är så jävla grym". Och lite fler. Jag gjorde två assister så jag har just 4 poäng på 3 matcher. Helt godkänt om ni frågar mig! Men fick en utvisning på denna matchen. Det hände när det var 40 sek kvar. Jag var så trött och pressade en back. Fick nästan tag i bollen från henne när det kommer in en annan och ställer sig typ framför mig. Eftersom att jag var så trött så fortsatte jag bara att springa och mina ben typ vek sig. Det enda stöd jag fick tag i var den andra tjejens rygg. Så jag drog ner henne med mig i mitt fall. Och tydligen var det en otillåten trängning. Dock så föll hon väldigt lätt. Så jag tycker att det kunde varit frislag, men inte en utvisning. Bara att acceptera och sätta sig i utvisningsbåset. Så det var den matchen. Ja, vi förlorade. Men inte så lätt! 
 
 
Lunch åt vi i Skärholmen för vi skulle dit och kolla i second hand butiken. Vi letar nämligen kläder till Halloween. Ska ha ett litet party här hemma. Får se hur många som dyker upp (OBS, endast inbjudna!). 
 
Idag har vi bara pysslat. Gjort spindlar och spöken. Kul att få komma igång igen, med sånt jag verkligen tycker om. Det var längesen jag gjorde nånting kreativt. Så det kommer verkligen hända igen. Väldigt avkopplande. 
 
 
 
Måste pyssla mer innan Halloween. Nån som vet något roligt som inte är allt för svårt eller tar jättelång tid?
 
Och juste! Jag och Becka har börjat kolla på serien Scream the TV series. En bra serie, men jag skulle aldrig kunna kolla på den själv. En massa ungdomar dör utav en kille i mask. Blir jagade på lite olika ställen, i läskiga byggnader mitt i natten och de ska leka en massa lekar med mördaren. Jag rekommenderar serien som en mjukstart inför Halloween om man inte redan sett den. 
 
Godnatt nu på er! Sov gott nu för imorn börjar en ny vecka.... 
 

Kommentera här: