En helg på landet

Hämtade Chrille i fredags kväll vid Tumba station för att köpa pizza och lite annat innan vi åkte till landet. Vi åkte hem och åt vår goda pizza, duschade och slängde in Cajsa i buren. Sen bar det av till landet. En lugn helg på landet. Trodde jag. Visst den var lugn, men på lödag eftermiddag hörde J&J av ig och ville komma ut och hänga med oss. Så de packade ner drickan och kom ut. Så vi hade lite trevligt, kollade på hockeyn men när det gick dåligt för Finland gick vi ut och spelade kubb. Fyllekubb som de annars kallas. Vilket ni har hört ganska mycket om. Bjöd in min morbror och de andra, men de hade kräftskiva så vi körde själva. Det gick inte så bra för mig och Jenna. Tror vi vann en gång, utav många. Men det var kul ändå. 
 
 
 
Ursäkta kvalitén på bilderna, men det är snapchat och mörkt. Och jag ville ta en bild med alla, men ja... Ni ser ju hur det gick.... Personligen tycker jag att Chrille blev väldigt bra på den sista bilden, meeeen det tycker inte han... 
 
En helt "vanlig" helg på landet. Det kan bjuda på mycket skoj. Och grattis till morfar som fyllde år i fredags! 

Kommentera här: