Nu var det för längesen

Hejsan alla vänner! 
 
Vet ärligt inte när jag skrev sist och min syrra var på mig om att jag borde börja igen. Speciellt nu när vi inte ses varje dag. 
  Sedan sist jag skrev så har det hunnit hända en hel del. Det började egentligen med att jobbet började bli ett helvete och jag orkade helt enkelt sitta och åka 8 mil enkel resa för att spendera mina dagar där. Sen ovanpå det så blev jag påkörd på vägen hem. Jag klarade mig bra men min lilla älskling (bilen) fick åka till himmelen. Då bestämde jag mig helt att det var dags att hitta ett nytt jobb. Och två veckor senare hade jag sagt upp mig och skulle börja på ett nytt jobb. Det gick på sjukt snabbt så jag hann liksom inte ångra mitt val. Jag kan faktikskt säga att det var det bästa jag kunde göra även om jag saknar alla gamla kollegor. Jag börjar komma in i gänget på mitt nya jobb, men det är synd att det inte finns en till tjej även om det skulle vara jobbigt. Så på mitt nya jobb så är vi 9 pers totalt på lagret. Kanske ska säga att jag börjat jobba på Centro Kakel och Klinkers huvudlager. Jag gick tillbaka till att börja plocka, men det känns faktiskt bra. Denna vecka har jag även fått lära mig lite nya saker och jag kommer få ta mer ansvar så fort jag har mer kunskap om system och kakel. Vilket jag faktiskt hat börjat få utbildning i nu. Mer kommer det att bli. 
    Tror inte ni behöver veta så mycket mer så jag tänker avsluta där. Det där är den största förändringen som skett i mitt liv nu och jag kommer berätta om andra i nya inlägg. Ska verkligen försöka komma igång med skrivandet igen. Kan vara bra att få avlasta hjärnan lite. 
 
 
Bjuder på en bild på Nisse då jag inte har någon annan OCH för att han är så söt! 

Kommentera här: