Kortreklamation

Har reklamerat mitt kort nu. Så får hoppas att jag får tillbaka mina pengar! Behöver verkligen ha dem! Dessutom hade min chef gjort fel så jag fick tjänstledigt i 2 dagar istället för semester. Det blir rätt mycket pengar i slutändan och jag är i stort behov av pengar just nu. Lägenheten och jul ruinerade mig! Men snart hoppas jag att jag kommer på fötter och kan betala av det jag lånade utav mamma. Hade tänkt börja denna månad, men livet blir inte alltid som man planerar.... Jag hoppas allt löser sig!
 
 
 
Kan inte fatta att det faktiskt bara är två veckor kvar tills jag flyttar! Helt sjukt! Jag var säker ett tag på om det var rätt beslut, men jag hoppas den känslan är fel. Nu känns det bättre igen och jag är taggad på att måla om och göra fint! Måste dock köpa klart all färg innan vi går in i nya systemet. Alltså typ denna vecka. Vet inte hur det blir annars... Så måste kolla vad jag saknar för färg! Jag vill verkligen känna att det är vår lägenhet och känna mig hemma där. Så nu skall det bara göras en plan på hur vi ska måla och när. Är ju en bit att åka dit och det är inte bara en vägg vi ska måla -.- Men som Jeppe sa, på med musik och ha en back bira. Vet inte hur vi ska göra med säng bara, för sovrummet ska målas om också. Får börja där så man kan sova och orka åka till jobbet fram och tillbaka. Kommer bli en bit nu... 
 
Godnatt på er alla! 

Kommentera här: