Sovrummet

Jag vet att jag och Chrille kommer bråka om sovrummet. Vi har redan börjat att ha diskussioner om det och vi är inte överens... Till att börja med så vill vi båda sova på samma sida. Han sover bara på höger sida och vill ha väggen där då. Jag vill sova närmast dörren, har en konstig känsla om jag inte gör det och gillar inte att sova nära fönster. Men detta är nu samma sida så vi lär slåss om den. Jag lär vara den som ger mig, men inte än! 
 
Och sen kommer vi bråka om tv:n. Jag HATAR att sova med tv:n på. Chrille "MÅSTE" ha tv:n på för att somna... Jag har försökt kompromissa med att föreslå att vi ska ha vissa dagar då tv:n är på och andra då den är avstängd. Men det gick inte hem- Jag kan bara säga såhär mycket. Får jag inte minst 2 kvällar då tv:n är avstängd kommer jag slänga fjärrkontrollen i skärmen och hoppas på att den går sönder. Och jag TÄNKER INTE laga den. För då går den sönder igen. Det kommer jag se till! Så passa dig Chrille. Jag kommer inte vara att leka med! 
 
 

Kommentera här: